De geschiedenis van werkkleding

Tricorp werkbroeken

 

Werkbroeken kwamen voor het eerst beschikbaar in de 19e eeuw. In de daaropvolgende eeuwen heeft de werkkleding echter verschillende veranderingen ondergaan. In de jaren 40 begonnen vrouwen mannenbroeken te dragen, broeken voor beide geslachten, maar in de jaren 50 werd de rits uitgevonden en werden broeken definitief ingevoerd. Broeken werden vroeger aan werkkleding vastgemaakt op voorwaarde dat de deur gesloten was; de reden voor het dragen van een broek was te voorkomen dat de drager door de naalden van de toen gebruikte handweefgetouwen zou vallen.

In de jaren 1980 werden de werkkledingoveralls geïntroduceerd. Deze waren ontworpen voor de veiligheid van rioleringen. De werkkledingoveralls hadden schouderriemen ter ondersteuning van de drager, waren gemaakt van polyethyleen en hadden kunststoffen op de elleboog en de schouder op de naden om de drager te beschermen tegen stomp letsel. Ze hadden een uniek looppatroon, werden in principe over de voorkant van het lichaam gedragen en hadden een beschermende rolbeugel aan de enkel. Ze waren praktisch een veiligheidsdeken voor het bedrijf in geval van gevaar. In de loop van het volgende decennium werden accenten op de werkkleding aangebracht, waaronder een riem, polsbandjes en andere accessoires om de verschillende categorieën werknemers van elkaar te onderscheiden, net zoals bedrijfsidentificatie en vrolijkheid dat doen.

In het Verenigd Koninkrijk werd de werkkleding in de jaren 1990 vervangen door capri broeken, pantalons en werkjassen. In de jaren ’90 verscheen ook voor het eerst werkkleding van ontwerpers. vapourvante werd in 1991 gelanceerd door een bedrijf dat Metro Ballerinas heette. In Maine werden pelsen voor ondergoed ontworpen en vervaardigd. Onder andere werden werkshorts ontworpen en verkocht, die gemaakt waren van polyester stoffen met een grotere gauge, waardoor ze de drager gewicht gaven, deze waren ook aanwezig in werkondergoed. In 1997 werd werkkleding gekocht door een bedrijf genaamd PING. Pinging stemde ermee in de werkkleding in Amerika te vervaardigen en te verkopen, zodat het de verbetering van de markt op de Amerikaanse markt en ook op de wereldmarkten kon afzetten. Sinds 2003 wordt het merk op de markt gebracht in Groot-Brittannië, Nieuw-Zeeland, Canada en Australië.

In de huidige tijd, als gevolg van de wens van de bedrijven om deze werkkleding over te nemen naar de heersende mode, zijn de prijzen aanzienlijk gedaald, zijn de outfits vervaardigd bij de honderdduizenden en is het assortiment dat u krijgt divers genoeg om aan elke wens te voldoen. Vandaag vindt u PING Footwear, PING Romper, en PING Minnetonka Boots.

De originele werkkledij werd ontworpen in de midwick stad in de stad Chicago in het jaar 1934. Het werd ontwikkeld door Archstone. De kwaliteit en de vormgeving werden echter al snel verbeterd en PING Footwear kon investeren in de nieuwste technologie in de schoenenindustrie door een graafmachine te kopen of te huren die door het grote publiek werd gebruikt.

Nu wordt dezelfde kwaliteit gehandhaafd door gerenommeerde schoenfabrikanten over de hele wereld. De belangrijkste reden voor deze hardware-afhankelijke aanpak is eenvoudig: het kost aanzienlijk minder om de kabels, voetjes, ledersoorten enz. te vervaardigen dan om een paar schoenen echt van nul te vervaardigen. PING garandeert dat hun schoenen van de hoogste kwaliteit zijn.

Het kost wat tijd, moeite, geld en de mening van de klant om elk paar te maken. Alle feedback die ze krijgen wordt in aanmerking genomen en aan het eind van dit alles vormen ze een zeer professionele eenheid, die in staat is om ze aan hun kopers te leveren. Dit zorgt ervoor dat het schoeisel in grote hoeveelheden wordt ingekocht en tegen een eerlijke prijs wordt verkocht.

Echter, al deze activiteit is niets als het bedrijf heeft geen kopers te kopen in grote hoeveelheden van. Dit is waar de connectie bestaat, de kopers kopen in bulk en stimuleren zo de groei en verlagen zo de fabricagekosten. De creatie van PING laarzen is geen zeer grote taak gezien het feit dat de meerderheid van de mensen een zeer specifieke smaak hebben.

Het vooruitzicht om een grote hoeveelheid schoeisel in bulk te kopen is echter geen aanbod waar velen zonder nadenken op in zouden gaan. Dit is de reden achter het werk van PING, zij hebben een afdeling die zich bezighoudt met onderzoek en die zowel ontwerpt als verkoopt met de aankoop van al het schoeisel dat zij kopen.

Het is niet alleen een onderneming maar ook een vereniging die een gemeenschappelijke zorg heeft voor allen, een gemeenschappelijk belang voor een gemeenschappelijke toekomst.

Lees meer:

Hydrowear

Werkhandschoenen kopen

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *